Generation H: Bootcamp
Інтенсив для розвитку HealthTech-стартапів: менторство, нетворк та можливість отримати інвестиції
Generation H: Bootcamp
Огляд програми
Цей буткемп — не просто акселераційна програма для стартапів, а колаборація можливостей бізнесу та інтересів сектору охорони здоров’я. Наша велика мета — створити платформу для довгострокового розвитку інноваційних проєктів та надати необхідну підтримку для розвитку індустрії healthtech в Україні та за кордоном.
Ми відберемо 15 стартапів, які протягом 2 тижнів отримають 360° підтримку для розвитку свого продукту — від едвайзингу та нетворку до довгострокового партнерства та грантів. Наприкінці буткемпу на учасників чекає DemoDay — фінальний захід, де найкращі стартапи презентують свої проєкти та отримають можливість знайти інвесторів та партнерів.
Бенефіти програми
НА КОГО МИ ЧЕКАЄМО
Фаундери та команди, які працюють над HealthTech-стартапами
Продукти на стадії MVP/Pre-Seed
ВИМОГИ ДЛЯ УЧАСТІ В ПРОГРАМІ
Наявність стартапу / технологічного проєкту на стадії МVP
Щонайменш двоє представників проєкту мають бути готовими до інтенсивного залучення впродовж 2 тижнів
Рівень англійської від Upper-Intermediate
Намір розвивати ваш стартап після навчання: працювати над залученням інвестицій, створенням робочих місць та монетизацією
Готовність бути частиною SET Community
Досвід отримання інвестицій / грантів буде перевагою
Special Prize
Команда-переможець Generation H: Bootcamp отримає грант в розмірі 5000$ на розвиток стартапу.
Програма буткемпу
Day 1: Management & Product
Day 2: Management & Product
Day 3: Experts day
Day 4: Marketing, PR, Communication
Day 5: Networking & Building Partnerships
Day 6: Business Development & Sales
Day 7: Pitching & Team Management
Day 8: Investors Day 1
Day 9: Investors Day 2
Day 10: Final Day
Ментори
Валерія Теверовська
Має понад 9 років досвіду в сфері продажів і розвитку бізнесу в різних організаціях — від сервісних компаній до продуктових стартапів. Зараз очолює відділ розвитку продажів у стартапі серії А із США — Basis Theory. Менш ніж за два роки створила процес розвитку outbound-продажів з нуля, розширила команду до шести менеджерів SDR, які змогли організувати зустрічі з найбільшими брендами світу.
Мері Пилип
Має понад 10 років досвіду в розвитку продажів, переважно в B2B продуктах і стартапах на етапах від seed до серії C у США та EMEA. Наразі очолює відділ SDR у martech стартапі N.Rich — платформі для account-based GTM. Спеціалізується на outbound-продажах, створенні і розвитку процесів продажів.
Партнери
FAQ
Чи інвестуєте ви у мій проєкт?
Ні, SET University не інвестує в бізнеси. Проте в межах буткемпу ми долучаємо партнерів, через яких найкращі проєкти можуть залучити інвестиції.
Чи гарантує заповнення заявки потрапляння у буткемп?
Ні, не гарантує. Серед усіх заявок ми оберемо обмежену кількість команд, проєктів та стартапів, котрі зможуть долучитись до програми.
Я маю лише ідею для проєкту в сфері HealthTech — чи можу я брати участь в буткемпі?
Ні, для участі в буткемпі ми розглядаємо учасників з проєктами мінімум на стадії MVP. Якщо у вас є проєкт на стадії ідеї — радимо розглянути наш ідеатон.