EN

SET University та Customertimes підписали меморандум про партнерство

12 / 4 / 24
SET University та компанія Customertimes уклали меморандум про співпрацю. В межах партнерства заплановано участь експертів Customertimes в навчальних програмах університету, розробка окремих освітніх програм та запуск віртуальної лабораторії.

Партнерство відкриває додаткові перспективи для студентів. Customertimes  — міжнародна ІТ-компанія зі штаб-квартирою в Нью-Йорку та представництвами в 12 країнах. Компанія спеціалізується на впровадженні діджитал- рішень, продуктовій розробці та консультуванні. Глобальна команда об’єднує 1300+ професіоналів з більш ніж 15-річним досвідом та портфоліо 4000+ проєктів у 65+ країнах світу.

«Постійний обмін експертизою між топами індустрії та студентами — це одна з основ SET University. І віртуальна лабораторія стане новим форматом для студентів SET та дозволить сфокусуватись на розробках, дослідженнях, валідаціях гіпотез та комплексній співпраці з фахівцями Customertimes. Це партнерство про hands-on навички та стратегічну цінність, яка допоможе нашим студентам конкурувати за найкращі проєкти на ринку»
, Ірина Вольницька, президентка SET University

Концепція віртуальної лабораторії передбачає симуляцію та комплексне відтворення реального лабораторного середовища, де студенти SET University зможуть разом з експертами Customertimes проводити тести гіпотез, аналізувати дані та співпрацювати в режимі реального часу. Команди обʼєднують зусилля для обміну експертизою у сферах розробки програмного забезпечення та архітектурних рішень, управління технологічними проєктами, високонавантажених систем,  і низкою інших тем.

 

Експерти Customertimes вже долучаються до розробки освітніх програм SET University, зокрема долучились, як лектори до модулів в межах магістерських програм SET University Master of Cyber Defence та Master of Computer Science & Innovation Engineering, лекцій в межах мікромагістерської програми Information and Cybersecurity Management  та спільно з командою SET розробили курс з Solution Architecture.

«У Customertimes ми заохочуємо безперервне навчання та просуваємо культуру обміну знаннями. Наші фахівці в межах лабораторії та освітніх програм діляться реальними кейсами — як спілкуватися з клієнтами, як впроваджувати технології на проєктах та як взаємодіяти з людьми в команді. На наших спільних курсах студенти вчаться застосовувати знання з користю для себе, бізнесу та IT-індустрії»
, — додає Артем Колишкін, SVP, Global Delivery Head в Customertimes.
Теги:

Більше новин

Як пройшов Generation H: Ideathon

18 / 11 / 24

Як пройшла програма SpaceTech Bootcamp: Reimagine Ukraine

6 / 11 / 24

Результати Science-to-Market Accelerator

29 / 10 / 24
Ми використовуємо файли cookie, щоб покращити ваш досвід.